Από σήμερα, οι πολίτες του δήμου Θεσσαλονίκης θα έχουν τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν χρόνο, καθώς δεν θα χρειάζεται πλέον να μετακινούνται στο δημαρχείο και στα δημοτικά διαμερίσματα για την καταβολή προστίμων. Η δημοτική αστυνομία εισάγει ηλεκτρονικές κλήσεις, αντικαθιστώντας το παραδοσιακό ροζ χαρτάκι που παρέχονταν στους παραβάτες οδηγούς για διπλοστάθμευση, παράνομο παρκάρισμα και άλλες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Το νέο ψηφιακό σύστημα που αναπτύχθηκε από τη διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας επιτρέπει την ψηφιακή βεβαίωση και καταγραφή των παραβάσεων. Οι δημοτικοί αστυνομικοί, εφοδιασμένοι με ειδικές συσκευές και φορητούς εκτυπωτές, ελέγχουν την κυκλοφορία και εκδίδουν τις κλήσεις, οι οποίες τοποθετούνται στα παρμπρίζ των οχημάτων.
Οι παραβάτες πλέον έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν ηλεκτρονικά τα πρόστιμά τους μέσω του κωδικού RF που είναι τυπωμένος στην απόδειξη της παράβασης. Αυτή η διαδικασία όχι μόνο διευκολύνει τους πολίτες, αλλά εξοικονομεί επίσης εργατοώρες και ανθρώπινο δυναμικό για τις υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης.
Πηγή: news.gr