Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές της χώρας έπειτα από τις περιπτώσεις ενός 52χρονου που έχασε τη ζωή του και ενός ακόμη άνδρα που εμφάνισε κολπική μαρμαρυγή μετά τον εμβολιασμό τους κατά του κοροναϊού με το σκεύασμα της Pfizer.

Kαι τα δύο περιστατικά ερευνώνται ενδελεχώς τις τελευταίες ώρες.

Ο 52χρονος από την Ιεράπετρα της Κρήτης, σύμφωνα με το Open TV, υπέστη ανακοπή καρδιάς μία ημέρα μετά τον εμβολιασμό του και άφησε την τελευταία του πνοή.

Η δεύτερη περίπτωση αφορά άνδρα 60 ετών από την Ξάνθη που αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας και υπέστη σήμερα επεισόδιο κοιλιακής μαρμαρυγής.

Οι αρμόδιες Αρχές υποστηρίζουν πως δεν φαίνεται ότι τα δύο περιστατικά συνδέονται με τα εμβόλια, ωστόσο, όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις, θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος προκειμένου να διαπιστωθεί αν και κατά πόσο τα περιστατικά σχετίζονται.

Δείτε το ρεπορτάζ:

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tovima.gr