
«Οταν προσήλθα στην ακρόαση και αντίκρισα τον Φρανκ Κάστορφ, μπροστά μου είδα έναν άνθρωπο τρομερό, έναν «διάβολο». Ηταν σαν να κοιτούσε μέσα σου και έκανε ακτινογραφία της ψυχής σου, των σκέψεών σου. Μου είχαν πει ότι η ακρόαση θα διαρκούσε 20 λεπτά και έμεινα μαζί του μία ώρα. Δεν μας είχε δοθεί ένα συγκεκριμένο κομμάτι να ετοιμάσουμε. Ο Κάστορφ ήθελε να μιλήσει με τον ηθοποιό, να παρατηρήσει τον τρόπο που του απαντούσε, που εκφραζόταν, που κουνούσε ενδεχομένως τα χέρια του. Αν με ρωτάτε, δεν έδινα ούτε μια πιθανότητα στο να με διαλέξει. Θέλω να πω ότι είμαι μια ηθοποιός που δεν έχει παίξει ποτέ ξανά στην Επίδαυρο, δεν είχα δηλαδή κάποιο βαρύ βιογραφικό σχετικά με αυτό που ήθελε να παρουσιάσει. Γι’ αυτό και κάποια στιγμή, όταν μπήκαμε πλέον για τα καλά στις πρόβες, τον ρώτησα «γιατί με επιλέξατε;». «Ενστικτο» μου απάντησε»».
Η Ευδοκία Ρουμελιώτη διαθέτει μια αφοπλιστική ειλικρίνεια όταν μιλάει. Η ίδια μαζί με τέσσερις ακόμη ηθοποιούς, τη Στεφανία Γουλιώτη, τη Σοφία Κόκκαλη, τη Μαρία Ναυπλιώτου και την Αγγελική Παπούλια, επιλέχθηκε ώστε να ενσαρκώσει από κοινού τον ρόλο της Μήδειας από τον ρηξικέλευθο Φρανκ Κάστορφ, τον γερμανό σκηνοθέτη που συνέδεσε το όνομά του με τις πιο πειραματικές παραστάσεις ως ο ιδανικός προβοκάτορας που διασάλευσε κάθε θεατρική σύμβαση στη διάρκεια της θητείας του στη βερολινέζικη Φολκσμπίνε. Στις 21 και 22 Ιουλίου, λοιπόν, ο άνθρωπος που έριξε πολύ νερό στον μύλο αυτού που αποκαλούμε εν συντομία «γερμανικό θέατρο» θα παρουσιάσει στην Επίδαυρο μια παράσταση βασισμένη στη «Μήδεια» του Ευριπίδη, μπολιασμένη όμως με κείμενα του Χάινερ Μίλερ, του Ρεμπό και άλλων συγγραφέων και ποιητών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Πηγή: tovima.gr