Ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας και Επίτιμος Καθηγητής της Νομικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Προκόπιος Παυλόπουλος συμμετέσχε σε διαδικτυακή εκδήλωση του Τομέα Δημόσιου Δικαίου της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ, με θέμα: «Η ευθεία σύμπραξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην οριοθέτηση της Ευρωπαϊκής ΑΟΖ».  Κατά την παρέμβασή του ο κ. Προκόπιος Παυλόπουλος επισήμανε, μεταξύ άλλων, κυρίως τα εξής:

Ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας και Επίτιμος Καθηγητής της Νομικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Προκόπιος Παυλόπουλος συμμετέσχε σε διαδικτυακή εκδήλωση του Τομέα Δημόσιου Δικαίου της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ, με θέμα: «Η ευθεία σύμπραξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην οριοθέτηση της Ευρωπαϊκής ΑΟΖ».  Κατά την παρέμβασή του ο κ. Προκόπιος Παυλόπουλος επισήμανε, μεταξύ άλλων, κυρίως τα εξής:

«Α. Είναι θεσμικώς αυτονόητο ότι η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) των Κρατών-Μελών είναι και ΑΟΖ της ίδιας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.  Και υπ’ αυτό το πρίσμα τίθεται το νομικό -και, κατ’ επέκταση, πολιτικό- ζήτημα της δυνατότητας και της μορφής σύμπραξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην όλη διαδικασία οριοθέτησης της ΑΟΖ κάθε Κράτους-Μέλους κυρίως με τρίτα προς αυτήν  Κράτη, δοθέντος ότι δεν έχει, από πλευράς έννομων συνεπειών, την ίδια νομική σημασία και αξία η σύμπραξή της και στην διαδικασία οριοθέτησης της ΑΟΖ μεταξύ Κρατών-Μελών, όπως συνέβη προσφάτως με την συμφωνία μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας. Για ν’ αναχθούμε, υπό αυστηρώς νομικούς όρους, στην γενική θεωρία του Δημόσιου Δικαίου, οι μεταξύ των Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης συμφωνίες οριοθέτησης της ΑΟΖ λειτουργούν «ενδοστρεφώς», ήτοι εντός του πεδίου της Ευρωπαϊκής Έννομης Τάξης και του Διεθνούς Δικαίου -εν προκειμένω της «Σύμβασης του Montego Bay», που αποτελεί μέρος του Ευρωπαϊκού Κεκτημένου κατά τα εκτιθέμενα στην συνέχεια- οπότε η αυτοτελής σύμπραξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε αυτές παρίσταται, κανονιστικώς, σχεδόν δευτερεύουσα.  Πολλώ μάλλον όταν τα επιμέρους αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν, ούτως ή άλλως, υποχρέωση εποπτείας της lege artis -δηλαδή σύμφωνα με το σύνολο του Ευρωπαϊκού Δικαίου και του Ευρωπαϊκού Κεκτημένου- κατάρτισης και εφαρμογής των ως άνω συμφωνιών οριοθέτησης της ΑΟΖ, με αντισυμβαλλόμενα μέρη Κράτη-Μέλη της. Επιπλέον, και όπως ήδη υπονοήθηκε, η σύμπραξη αυτή της Ευρωπαϊκής Ένωσης νοείται στο σύνολο της διαδικασίας οριοθέτησης της ΑΟΖ με τα τρίτα Κράτη, ήτοι από το προκαταρκτικό στάδιο του προσδιορισμού των εκατέρωθεν ακτών ως το κύριο στάδιο, που καταλήγει στην σύναψη της αντίστοιχης συμφωνίας, ύστερα από την χάραξη, αναλόγως, της μέσης γραμμής ή της μέσης απόστασης μεταξύ των Κρατών, από την εξέταση της ιδιομορφίας της ad hoc περιοχής και από την εντεύθεν αναζήτηση της, επίσης ad hoc, δίκαιης λύσης.

Β. Η ανάλυση του ζητήματος μιας τέτοιας σύμπραξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην οριοθέτηση της Ευρωπαϊκής ΑΟΖ καθίσταται εξαιρετικά επίκαιρη κατά την σημερινή κρίσιμη συγκυρία. Τούτο οφείλεται στο ότι πολλαπλασιάζονται, και δη γεωμετρικώς, κυρίως από την πλευρά της Τουρκίας, τα «κρούσματα» αυθαίρετης ερμηνείας της «Σύμβασης του Montego Bay», δημιουργώντας έναν άκρως ορατό και διαβρωτικό κίνδυνο υπό δύο, μάλιστα επόψεις, οι οποίες επενεργούν συμπληρωματικώς: Πρώτον, υπό την έποψη του αυθαίρετου περιορισμού της ΑΟΖ Κρατών-Μελών -δηλαδή της Ελλάδας και της Κύπρου- και, συνακόλουθα, της ΑΟΖ της ίδιας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Και, δεύτερον, υπό την έποψη -σε περίπτωση ανοχής έστω και μίας αυθαιρεσίας εν προκειμένω- της δημιουργίας αρνητικού προηγουμένου, ικανού να πλήξει την οριοθέτηση της ως άνω ΑΟΖ σε όλο το φάσμα του θαλάσσιου χώρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Γ. Την οδό της απαίτησης της ευθείας σύμπραξης -υπό τις προϋποθέσεις που αναλύθηκαν προηγουμένως-  της Ευρωπαϊκής Ένωσης οφείλουν ν’ ακολουθήσουν, ιδίως η Ελλάδα και η Κύπρος, κατά την οριοθέτηση της ΑΟΖ,  π.χ. με την Αίγυπτο, το Ισραήλ και, κυρίως, με την Τουρκία, όταν μάλιστα η τελευταία, όπως ήδη τονίσθηκε, φιλοδοξεί να έχει ευρωπαϊκή προοπτική ή, τουλάχιστον, να συνάψει μια ειδική σχέση με την Ευρωπαϊκή Ένωση, φυσικά υπό τις προϋποθέσεις του Ευρωπαϊκού Δικαίου, πρωτογενούς και παραγώγου.

Δ. Αν μη τι άλλο, υπό την σημερινή εξαιρετικά κρίσιμη συγκυρία η Ευρωπαϊκή Ένωση οφείλει ν’ αναλάβει απέναντι στην Τουρκία και τις δικές της ευθύνες, όταν η τελευταία παραβιάζει -όπως ήδη επισημάνθηκε- καταφώρως το Διεθνές Δίκαιο και, πρωτίστως, την «Σύμβαση του Montego Bay» ως προς την οριοθέτηση της ΑΟΖ Κρατών-Μελών της.  Δηλαδή, εν τέλει, ως προς την οριοθέτηση της Ευρωπαϊκής ΑΟΖ.  Το παράδειγμα του παντελώς ανυπόστατου νομικώς -και, εκ τούτου, μη παράγοντος έννομα αποτελέσματα- λεγόμενου «τουρκολιβυκού μνημονίου» βεβαιώνει του λόγου το ασφαλές:  Και γιατί το «μνημόνιο» αυτό παραβιάζει, προκλητικώς μάλιστα, την «Σύμβαση του Montego Bay» και γιατί μπορεί να δημιουργήσει, αν εφαρμοσθεί ως έχει, ένα εξαιρετικά αρνητικό προηγούμενο για την ΑΟΖ των Κρατών-Μελών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε όλο το φάσμα των θαλάσσιων περιοχών του Ευρωπαϊκού χώρου, ιδίως δε στις βόρειες θαλάσσιες περιοχές της, με τις επιπρόσθετες συνέπειες του Brexit.

Ε. Και, εν κατακλείδι, η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να έχει προ οφθαλμών την εξής πραγματικότητα, σχετικά με την ΑΟΖ στον θαλάσσιο χώρο της Μεσογείου: Μέσω της πίεσης προς την Ελλάδα και την Κύπρο, ως προς την οριοθέτηση της ΑΟΖ που τους αναλογεί κατά την «Σύμβαση του Montego Bay» -άρα ως προς την οριοθέτηση της ΑΟΖ της Ευρωπαϊκής Ένωσης- η Τουρκία επιδιώκει, στο πλαίσιο των «νεοοθωμανικών» της φαντασιώσεων, να καταστεί ρυθμιστικός «παράγοντας» στην ανατολική Μεσόγειο και στην Μέση Ανατολή, «ισότιμος συνομιλητής» με τις ΗΠΑ, την Ρωσία αλλά και με την Ευρωπαϊκή Ένωση.  Με άλλες λέξεις, «παράγοντας» ο οποίος, επιχειρώντας να υποβαθμίσει, από πλευράς Διεθνούς Δικαίου, την Ελλάδα και την Κύπρο, «συνομιλεί» ευθέως με την Ευρωπαϊκή Ένωση.  Γεγονός το οποίο, βεβαίως, κάθε άλλο παρά ενισχύει το κύρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την στρατηγική της επιρροή στην όλη περιοχή, κάτι που πρέπει να λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους και τα ισχυρά Κράτη-Μέλη τα οποία, ως τώρα, δυστυχώς ανέχονται την τουρκική προκλητικότητα.  Αλλά και κάτι που επίσης πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους τρίτα Κράτη, όπως η Αίγυπτος και το Ισραήλ, τα οποία, κατά τις συζητήσεις με την Ελλάδα και την Κύπρο για την οριοθέτηση της ΑΟΖ εμφανίζονται, τουλάχιστον προς το παρόν, κάπως διστακτικά στο ν’ αντιτάξουν, έναντι της Τουρκίας, την πλήρη και χωρίς ίχνος υποχώρησης εφαρμογή της «Σύμβασης του Montego Bay».  Ευτυχώς, Ελλάδα και Κύπρος έχουν καταστήσει σαφές, urbi et orbi, ότι δεν πρόκειται ν’ ανεχθούν, έναντι πάντων και κυρίως έναντι της Τουρκίας, οιαδήποτε «έκπτωση» ως προς τα πλήρη δικαιώματα που τους παρέχει η «Σύμβαση του Montego Bay» για την οριοθέτηση της ΑΟΖ, η οποία τους αναλογεί και, εν τέλει, αναλογεί και στην Ευρωπαϊκή Ένωση».

Νέα εποχή για την οικονομία της Δυτικής Μακεδονίας – Τα χρονοδιαγράμματα, οι νέες χρήσεις γης, η στροφή στην πράσινη ενέργεια και οι προτάσεις για τις θέσεις εργασίας Τράτσα Μάχη 25.06.2020, 07:32 Η ζωή μετά τον λιγνίτη | tovima.gr Είναι πλέον γεγονός. Η απολιγνιτοποίηση έχει ήδη ξεκινήσει στη Δυτική Μακεδονία. Επειτα από 61 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ σε Κοζάνη και Φλώρινα στις 8 Ιουνίου 2020 δεν παράχθηκε ούτε μία κιλοβατώρα από κάρβουνο. Είκοσι ημέρες πριν, στις 20 και 21 Μαΐου, σε ολόκληρη την επικράτεια είχε δουλέψει μόνο μία από τις συνολικά 14 λιγνιτικές μονάδες της χώρας, η «Μεγαλόπολη 4» στην Αρκαδία. H «πύλη» του κοροναϊού που ανησυχεί τους ειδικούς στην Ελλάδα – Με νέα lockdown φρενάρουν το δεύτερο κύμα πολλές χώρες Ως το τέλος του χρόνου το master plan Εκείνες τις μέρες, οι ενεργειακές περιοχές της χώρας είδαν στα… κλεφτά μια εικόνα από το μέλλον. Ενα μέλλον όχι τόσο μακρινό, καθώς ο σχεδιασμός της κυβέρνησης προβλέπει ότι το 2023 θα σβήσουν οριστικά όλα τα φουγάρα της ΔΕΗ – με εξαίρεση την υπό κατασκευή μονάδα «Πτολεμαΐδα 5» που θα συνεχίσει έως το 2028 να καίει λιγνίτη. Τα στενά χρονικά περιθώρια κάνουν το εγχείρημα της απολιγνιτοποίησης του ενεργειακού μείγματος ακόμη δυσκολότερο, με τους αρμοδίους να πρέπει να τρέξουν «κατοστάρι» προκειμένου να μην ακολουθήσει κοινωνική και οικονομική κατάρρευση. Τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί στην κοινοπραξία Boston Consulting Group (BCG) και Grant Thornton που προκρίθηκε από τον σχετικό διαγωνισμό του Υπερταμείου για την κατάρτιση του master plan της απολιγνιτοποίησης δίνουν περιθώριο έως τον Αύγουστο για την ολοκλήρωση του πρώτου draft ώστε, μετά τη διαβούλευση, τον Νοέμβριο να παραδοθεί το τελικό σχέδιο. Οι μελετητές πάντως δεν ξεκινούν από το μηδέν. Εχουν ήδη «προίκα» την έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας (World Bank), η οποία μόλις ολοκληρώθηκε κατά παραγγελία της Κομισιόν, αλλά και την προεργασία που έγινε από τη Συντονιστική Επιτροπή Σχεδίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (ΣΔΑΠ) και τις τεχνικές επιτροπές των Περιφερειών Δυτικής Μακεδονίας και Πελοποννήσου. Σημείο «κλειδί» θα αποτελέσει ο καθορισμός νέων χρήσεων γης, πάνω στις οποίες θα «χτιστούν» οι πολιτικές και οι δράσεις για την επόμενη μέρα. Οπως αναφέρουν στο «Βήμα» αρμόδιες κυβερνητικές πηγές, η μελέτη της Παγκόσμιας Τράπεζας για τη Δυτική Μακεδονία προβλέπει για κάθε ορυχείο ξεχωριστά (ανάλογα με την ποιότητα του εδάφους, τις κλίσεις κ.λπ.), τις ενδεδειγμένες χρήσεις με έμφαση στις βιομηχανικές υποδομές (π.χ. δημιουργία ΒΙΠΕ), στην αγροτική παραγωγή, στον τουρισμό, αλλά και στην ενέργεια προκειμένου να αξιοποιηθούν και οι δεξιότητες των εργαζομένων στην περιοχή. Φωτοβολταϊκά και επανακάρτιση Τα λιγνιτωρυχεία και οι λιγνιτικοί σταθμοί στη Δυτική Μακεδονία απλώνονται σε μια τεράστια έκταση 160 τετραγωνικών χιλιομέτρων. «Αθροίζουν συνολικά μια περιοχή ίση με τη Μήλο ή τη Σαμοθράκη. Το στοίχημα είναι να υποδειχθούν από το master plan κατάλληλες χρήσεις γης αντί της λιγνιτικής μονοκαλλιέργειας» αναφέρει στέλεχος του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ). Ηδη έχει γίνει γνωστή η σύμπραξη ΔΕΗ – RWE για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάρκων ισχύος 2 GW (γιγαβάτ) σε λιγνιτικά πεδία. Η Παγκόσμια Τράπεζα προτείνει και προγράμματα επανακατάρτισης των εργαζομένων που επηρεάζονται από την απολιγνιτοποίηση. Ο αριθμός των χαμένων άμεσων και έμμεσων θέσεων εργασίας μπορεί να ξεπεράσει τις 15.000 σε μια περιοχή με πληθυσμό 280.000. Περίπου 1.000 εργαζόμενοι, από τους 4.200 που εργάζονται σε ορυχεία και μονάδες της ΔΕΗ, αναμένεται να υπαχθούν στο νέο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου. Η χρηματοδότηση και τα αγκάθια Κονδύλια για τη μετάβαση Δυτικής Μακεδονίας και Μεγαλόπολης στη μεταλιγνιτική εποχή μπορούν να αντληθούν από τους κοινοτικούς πόρους του Just Transition Fund. Εάν υιοθετηθεί η τελευταία πρόταση της Κομισιόν, θα μπορέσουν να εξασφαλιστούν για τη χώρα μας περί το 1,7 δισ. ευρώ, ποσό που εκτιμάται ότι μπορεί να τριπλασιαστεί εάν η Ελλάδα πετύχει υψηλή μόχλευση (από Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, Invest Eu, ΕΣΠΑ). Ωστόσο, το… παρελθόν της Δυτικής Μακεδονίας δεν εμπνέει αισιοδοξία, καθώς η απορροφητικότητα στο ΕΣΠΑ είναι κάτω του 19,5%. Παράλληλα, επειδή δεν είναι βέβαιο ότι όλα τα έργα που θα προωθηθούν, βάσει του master plan, θα είναι επιλέξιμα για χρηματοδότηση από τα ευρωπαϊκά κονδύλια, υπάρχουν προβλέψεις για άντληση πόρων από τον εθνικό προϋπολογισμό, το Πράσινο Ταμείο, αλλά και την ίδια η ΔΕΗ για την αποκατάσταση των ορυχείων της. Επίσης, θα αξιοποιηθεί το πρόγραμμα SURE για στήριξη της προσωρινής απασχόλησης στη Δυτική Μακεδονία. Σχέδια και κονδύλια -1,7 δισ. ευρώ από το Just Transition Fund, για τη μετάβαση σε νέες πράσινες οικονομικές δραστηριότητες. -1.000 εργαζόμενοι σε πρόγραμμα εθελουσίας της ΔΕΗ. -15.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας αναμένεται να πληγούν από την απολιγνιτοποίηση. -Προβλέψεις για άντληση πόρων από τον εθνικό προϋπολογισμό, το Πράσινο Ταμείο, αλλά και την ίδια τη ΔΕΗ για την αποκατάσταση των ορυχείων της. -Σκέψεις για ανάπτυξη μονάδας παραγωγής «πράσινου» υδρογόνου στα λιγνιτικά πεδία για αποθήκευση ενέργειας. -Ως το τέλος του έτους η κατάρτιση του master plan της απολιγνιτοποίησης. Ανάπτυξη πρωτογενούς παραγωγής Μια από τις προτάσεις με τη μεγαλύτερη αποδοχή για το αύριο της Δυτικής Μακεδονίας αφορά την ανάπτυξη της πρωτογενούς παραγωγής, με στόχο από το 4,5% του ΑΕΠ που κατέχει σήμερα να φτάσει στο 18%. Στην τελευταία συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής ΣΔΑΠ, ο πρόεδρός της κ. Κωστής Μουσουρούλης επεσήμανε την ανάγκη σύνδεσης των προκηρύξεων του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) με την απολιγνιτοποίηση, ενώ ο γενικός γραμματέας Αγροτικής Πολιτικής Κωνσταντίνος Μπαγινέτας επισήμανε ότι μπορούν να εξειδικευτούν δράσεις με υψηλότερη κατανομή πόρων στις λιγνιτικές περιοχές. Αναφέρθηκε επίσης στη δυνατότητα ενεργοποίησης ενός αγροπεριβαλλοντικού μέτρου με αξιοποίηση του Leader. Σχετικά με τις τηλεθερμάνσεις, που σήμερα λειτουργούν σε σύνδεση με τις λιγνιτικές μονάδες, θα καλυφθούν με φυσικό αέριο. Το έργο θα είναι έτοιμο για λειτουργία εντός 28 μηνών από την ημερομηνία έναρξής του, ωστόσο με προσωρινή εγκατάσταση φορητού σταθμού η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι μπορεί να είναι λειτουργικό εντός 6 μηνών. Για να πετύχει αυτό το γιγαντιαίο εγχείρημα, σύμφωνα με τον πρώην δήμαρχο Κοζάνης κ. Λευτέρη Ιωαννίδη, μέλος και της τεχνικής επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για τη Δίκαιη Μετάβαση, απαιτείται συντονισμός όλων των φορέων, καλός σχεδιασμός, σαφές χρηματοδοτικό πλαίσιο, ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων και στην προώθηση έργων και, τέλος, διαβούλευση και συμμετοχή της κοινωνίας. «Δυστυχώς η έως τώρα εμπειρία δείχνει ότι εκπονείται ένας σχεδιασμός ερήμην της τοπικής κοινωνίας και των τοπικών φορέων» σημειώνει. Ο σιδηρόδρομος, οι λίμνες και το υδρογόνο Ενα project για ένταξη στο ταμείο της απολιγνιτοποίησης αφορά μια νέα γραμμή σιδηροδρομικής σύνδεσης της Κοζάνης με τη Βέροια, τη Θεσσαλονίκη και τον σιδηροδρομικό άξονα Πειραιά – Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Ευρώπης που θα ξεκλειδώσει σημαντικές επιχειρηματικές δυνατότητες για την περιοχή. Αλλωστε, στις σκέψεις είναι να εκμεταλλευθεί η περιοχή την εγγύτητάς της με τα βόρεια σύνορα της χώρας. Μεγάλη κουβέντα γίνεται επίσης για ανάπτυξη μονάδας παραγωγής «πράσινου» υδρογόνου στα λιγνιτικά πεδία για αποθήκευση ενέργειας, μια πρωτοβουλία που προωθεί ο περιφερειάρχης κ. Γιώργος Κασσαπίδης. Αντιστοίχως, όπως ανέφερε προσφάτως ο κ. Σωτήρης Χατζημιχαήλ από τη Γενική Διεύθυνση Στρατηγικής της ΔΕΗ, υπάρχει μελέτη που αφορά αξιοποίηση των ορυχείων για δημιουργία τεχνητών λιμνών, που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν στο πλαίσιο ενός σχεδιασμού για αποθήκευσης ενέργειας, μέσω αντλησιοταμίευσης. «Καυτό καλοκαίρι» στην Ανατολική Μεσόγειο Το σχέδιο της Τουρκίας για τη Λιβύη και η προσπάθεια να γίνει περιφερειακή δύναμη Έκτακτη ενίσχυση έως 7.000 ευρώ σε κάθε αγρότη Υγιεινή διατροφή: Οι μύθοι που πρέπει να σταματήσετε να πιστεύετε Πώς θα φτιάξετε την ημέρα του παιδιού; Μενέντεζ: Η διεθνής κοινότητα να καταδικάσει την ακραία επιθετικότητα της Άγκυρας Παπαγγελόπουλος: Το ηχητικό Παππά – Μιωνή συνιστά κατασκοπεία Οικονομία ΣΕΒ: Σπαταλήσαμε ευρωπαϊκά κονδύλια 160 δισ. χωρίς να αποκτήσουμε ανταγωνιστική οικονομία Η μεγάλη ευκαιρία του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 και που πρέπει να κατευθυνθούν οι πόροι | 25.06.2020 – 14:00 Κορωνοϊός: Αντιμέτωποι με ανεργία οι ξενοδοχοϋπάλληλοι – εξώσεις και διακοπές ρεύματος Δύσκολο το φετινό καλοκαίρι για χιλιάδες ξενοδοχοϋπάλληλοι | 25.06.2020 – 13:40 Ταυτόχρονη πληρωμή κύριων και επικουρικών συντάξεων Το μέτρο θα ξεκινήσει με τις επικουρικές συντάξεις Αυγούστου που θα πληρωθούν τέλος Ιουλίου ταυτόχρονα… | 25.06.2020 – 13:04 Κρίση κορωνοϊού: Τέσσερις στις δέκα επιχειρήσεις μείωσαν το ενοίκιο Η έκρηξη της πανδημίας και τα νέα δεδομένα στην αγορά δεν άφησαν πολλά περιθώρια καθώς… | 25.06.2020 – 11:30 Πώς θα αποφύγουμε άλλες Folli Follie Η πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς Βασιλική Λαζαράκου σκιαγραφεί τις θεσμικές παρεμβάσεις που θωρακίζουν την κεφαλαιαγορά Μαντικίδης Τάσος | 25.06.2020 – 08:10 Ο ΑΦΜ γίνεται Προσωπικός Αριθμός Στην ενιαία ταυτοποίηση και επικαιροποίηση των στοιχείων των πολιτών προχωρεί τοTaxis – «Τρελά» αποτελέσματα έχουν… Σιωμόπουλος Ντίνος | 25.06.2020 – 07:30 ΟΤΕ: Στρατηγική σε τρεις πυλώνες για τη νέα δεκαετία Το όραμα του Ομίλου για την επόμενη δεκαετία περιέγραψε στους μετόχους ο πρόεδρος και… Κλώντζα Ολγα | 24.06.2020 – 23:34 Αναστολή εργασίας: Νέες δυνατότητες διόρθωσης – Διευκρινίσεις υπ. Εργασίας Οι ημερομηνίες για τις υποβολές εντύπων σχετικά με τις αναστολές συμβάσεων εργασίας και διορθώσεις. | 24.06.2020 – 22:02 Ανθεκτικός στην πανδημία ο Τιτάνας Κέρδη ebitda 97 εκατ το πεντάμηνο – από τις 7 Ιουλίου η επιστροφή κεφαλαίου 0,20… | 24.06.2020 – 20:37 Γ. Στάσσης: Ανω των 700 εκατ. ευρώ το 2020 το επαναλαμβανόμενο EBITDA της ΔΕΗ Λειτουργική κερδοφορία άνω του 1 δισ. ευρώ το 2024 – Στο 10% με 20%… Τράτσα Μάχη | 24.06.2020 – 20:33 Επτά προτάσεις για την επανεκκίνηση των ελληνικών εξαγωγών Τι ειπώθηκε στην ετήσια γενική συνέλευση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων | 24.06.2020 – 19:50 Attica Bank: Εξυγίανση, μεγέθυνση και ψηφιοποίηση οι κεντρικοί στόχοι ως το 2023 Η τράπεζα θα εστιάσει σε περιβάλλον, ενέργεια και υποδομές, με έμφαση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και… | 24.06.2020 – 18:26 Τετ α τετ Μέρκελ-Μακρόν τη Δευτέρα Επί τάπητος το σχέδιο ανάκαμψης της Ευρώπης | 24.06.2020 – 17:15 Δυσοίωνες προβλέψεις ΔΝΤ για παγκόσμια οικονομία – Αλμα σε ελλείμματα και χρέος Στο 4,9% η ύφεση φέτος, πιο αδύναμη ανάπτυξη το 2021 | 24.06.2020 – 17:05

Πηγή: tovima.gr