Κατεπείγουσα αγωγή κατέθεσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως κατά των Διδασκαλική Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών (ΔΟΕ), Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η «απεργία-αποχή» που κήρυξαν οι Ομοσπονδίες για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου. Η αγωγή θα εκδικαστεί σήμερα λόγω του επείγοντος στο πλαίσιο των θεσμοθετημένων προθεσμιών των σταδίων της αξιολόγησης. Ωστόσο, όπως αναφέρουν εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών της χώρας, οι ίδιοι δεν ενημερώθηκαν ακόμη για τις λεπτομέρειες της αγωγής, για να παραστούν στη διαδικασία.

 

Οι Ομοσπονδίες τάχθηκαν με μεγάλα ποσοστά η ΟΛΜΕ και ομόφωνα η ΔΟΕ κατά των πρώτων διαδικασιών εσωτερικής αξιολόγησης των σχολείων και την συγκρότηση των πρώτων επιτροπών αποτίμησης του σχολικού έργου που πρέπει να ολοκληρωθούν ως τις 10 Οκτωβρίου όπως ορίζεται στον σχετικό νόμο που ψηφίστηκε πρόσφατα. 

 

Το υπουργείο Παιδείας αναφέρει σε ανακοίνωση του οτι «συνιστά πάγια πρακτική των οργανώσεων αυτών να κηρύσσουν «απεργία-αποχή» από κάθε νομοθετημένη – από το Ελληνικό Κοινοβούλιο – διαδικασία που απλά δεν είναι της αρεσκείας τους, όπως π.χ. η μόλις χθεσινή εξαγγελία της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή και από την τηλεκπαίδευση σε περιπτώσεις όπου για αντικειμενικούς λόγους δεν είναι δυνατή η δια ζώσης εκπαίδευση (π.χ. σε περίπτωση παρεμπόδισης της πρόσβασης μαθητών στο χώρο του σχολείου)».

Στην αγωγή του το υπουργείο Παιδείας ζητά να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η «απεργία-αποχή» διαρκείας (η οποία εξαγγέλθηκε χωρίς καν την πλήρωση των απαραίτητων προϋποθέσεων προηγούμενου δημόσιου διαλόγου και ελάχιστου προσωπικού ασφαλείας) και να εφαρμοστεί ο νόμος του Κράτους.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tovima.gr