Σημαντική αύξηση κατέγραψε το ποσοστό των online πωλήσεων παγκοσμίως λόγω της πανδημίας, καθώς αντιστοιχούσε περίπου στο 20% του συνολικού τζίρου στο λιανεμπόριο το 2020, όπως αναφέρεται σε έκθεση των Ηνωμένων Εθνών.

Οι online πωλήσεις ανήλθαν στο 19% των συνολικών λιανικών πωλήσεων πέρυσι, από 16% που ήταν το 2019, σύμφωνα με εκτιμήσεις της UNCTAD που βασίστηκε σε στοιχεία εθνικών στατιστικών υπηρεσιών από μεγάλες χώρες. Η Νότια Κορέα κατέγραψε το μεγαλύτερο ποσοστό, στο 25,9%, από 20,8% που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα, το μερίδιο της Κίνας ήταν 24,9%, της Βρετανίας 23,3% και των ΗΠΑ 14%.

Οι παγκόσμιες ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4% στα 26,7 τρις δολάρια το 2019, περιλαμβανομένων του B2B και του B2C, ποσό που ισοδυναμούσε με το 30% της παγκόσμιας οικονομικής παραγωγής. Η πανδημία, ωστόσο, επηρέασε διαφορετικά τις εταιρείες B2C to 2020, σύμφωνα με την έκθεση. Στοιχεία των 13 μεγαλύτερων εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου, 11 από τις οποίες είναι κινεζικές ή αμερικανικές, έδειξαν μια αξιοσημείωτη μεταστροφή για εταιρείες πλατφόρμας που προσφέρουν υπηρεσίες όπως ταξίδια, καθώς κατέγραψαν σημαντική μείωση στο μικτό όγκο εμπορευμάτων. «Για παράδειγμα, η Expedia υποχώρησε από την 5η θέση το 2019 στην 11η το 2020, η Booking Holdings από την έκτη στην 12η και η Airbnb –η οποία πραγματοποίησε την αρχική δημόσια εγγραφή της 2020- έπεσε από την 11η στην 13η θέση,» ανέφερε η έκθεση. Επικεφαλής παρέμεινε η Alibaba, ακολουθούμενη από την Amazon.

Παρά την υποχώρηση των εταιρειών παροχής υπηρεσιών, ο συνολικός μικτός όγκος εμπορευμάτων των 13 μεγαλύτερων εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου B2C αυξήθηκε κατά 20,5% στα 2,9 τρις δολάρια το 2020, ξεπερνώντας το 17,9% του 2019.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tovima.gr