Πρόκειται για μία μικρή καθημερινή συνήθεια που μας χαλαρώνει και μπορεί να λειτουργήσει ως γέφυρα για πιο σοβαρά θέματα συζήτησης, εξηγούν οι Τζέσικα Ρ. Μέτο, Άλισον Σ. Γκέιμπριελ, Πάτρικ Ντάουνς και Έμιλι Ροζάντο-Σόλομον.

Με τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες που μαθαίνουμε για τους συναδέλφους μας χτίζουμε σχέσεις και εμβαθύνουμε τη μεταξύ μας εμπιστοσύνη, τονίζουν.

Κι όπως καταγράφει έρευνα που έκαναν προ της πανδημίας, οι τυχαίες συναντήσεις και οι αυθόρμητες συνομιλίες με συναδέλφους μπορούν να ενισχύσουν τη συνεργασία, βελτιώνοντας τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την απόδοσή μας.

Καθώς, λοιπόν, εταιρίες εξετάζουν τη στρατηγική τους για τη συνέχιση της εξ αποστάσεως απασχόλησης εργαζομένων τους, μετά την πανδημία, οι τέσσερις ειδικοί προτείνουν σε εργοδότες και στελέχη πρακτικές ενσωμάτωσης αυτής της ωφέλιμης πρακτικής στο ψηφιακό περιβάλλον.

1.Ενθαρρύνετε νέες κοινωνικές «ιεροτελεστίες»

Η απλή κουβεντούλα μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να αποδεσμευτούν από το ρόλο «στο σπίτι» και να μπουν ομαλά και άμεσα στην επιχειρηματική νοοτροπία.

Γι’ αυτό και θεωρείται καλή ιδέα να δίνεται χρόνος, πριν από κάθε τηλεσύσκεψη, ώστε οι συμμετέχοντες μπορούν να χαιρετήσουν ο ένας τον άλλο, να ανταλλάξουν φιλοφρονήσεις και νέα, δημιουργώντας έτσι ένα πιο χαλαρό και ευχάριστο κλίμα.

Πηγή: tovima.gr